Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25367
Title: Технологія візуалізації при викладанні предмету «Патоморфологія» в умовах дистанційного навчання
Authors: Гарвасюк, О.В.
Keywords: технологія візуалізації
педагогічний процес
практичне заняття
Issue Date: 2022
Publisher: Буковинський державний медичний університет
Abstract: Анотація. Технологія візуалізації навчальної інформації – система, яка включає в себе комплекс навчальних знань; візуальні способи їхнього представлення; візуально-технічні засоби передачі інформації; психологічні прийоми використання та розвитку візуального мислення в процесі навчання. Технологія візуалізації забезпечує відображення ключових елементів змісту навчального матеріалу. Шляхом застосування простих графічних символів, слів, малюнків, таблиць, схем, які послідовно створюються на екрані відповідно до усного викладу матеріалу. Методології скрайбінгу (англ. «scribe» в розуміння «drive a pen» – водити ручкою), застосування вебквестів при роботі з макропрепаратами при підготовці до підсумкового модульного контролю №2 з предмету «Патоморфологія» та застосування ментальних карт ефективно зарекомендували себе в умовах дистанційного навчання. В статті піднімаються питання щодо вимог, які постають перед сучасним викладачем, розкриваються особливості покоління Зет (особистості з 2003 р.н.) та обговорюється питання ефективного практичного заняття в цілому.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/25367
ISBN: 978-966-697-983-7
Appears in Collections:Секція 6. Новітні освітні технології (в т.ч. дистанційні технології) у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Harvasiuk O.V. Tekhnolohiia vizualizatsii_ukr_375-378.pdf277.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.