Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24190
Title: Симуляційні технології в оптимізації практичної підготовки студентів із хірургії
Other Titles: Simulation technologies in optimizing the practical training of surgery students
Authors: Полянський, Ігор Юлійович
Гирла, Ян Вікторович
Андрієць, Володимир Васильович
Polіanskyi, I.Yu.
Hyrla, Y.V.
Andriets, V.V.
Keywords: медична освіта
практичні навички
симуляційні технології
стандартизований пацієнт
medical education
practical skills
simulation technologies
standardized patient
Issue Date: 2023
Publisher: Клінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал)
Abstract: У статті проаналізовані освітні передумови та заходи щодо підвищення якості практичної підготовки студентів та лікарів-інтернів із хірургії. Показано, що використання симуляційних технологій під час додипломного та післядипломного навчання дозволяє створити всі умови для оволодіння студентами та лікарями-інтернами базовими теоретичними знаннями та практичними навичками, які визначенні у кваліфікаційних характеристиках лікаря-спеціаліста. Підкреслена необхідність органічного поєднання різнобічних глибоких теоретичних знань, розуміння суті патологічних процесів, їх клінічних проявів із можливістю оволодіння практичними навичками з діагностики та лікування. Показано, що включення в навчальний процес інноваційних віртуальних технологій дозволяє формувати й удосконалювати професійні знання, вміння та навички і забезпечити підготовку студентів до компетентної професійної діяльності. The article analyzes the educational prerequisites and measures to improve the practical training of students and interns in surgery. It is shown that the use of simulation technologies in undergraduate and postgraduate education allows creating all the conditions for students and interns to acquire basic theoretical knowledge and practical skills, which are defined in the qualification characteristics of a specialist doctor. The need for an organic combination of versatile deep theoretical knowledge, understanding of the essence of pathological processes, their clinical manifestations with the possibility of mastering practical skills in their diagnosis and treatment is emphasized. It has been shown that the inclusion of innovative virtual technologies in the educational process allows to form and improve professional knowledge, abilities and skills and to ensure the preparation of students for competent professional activity.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24190
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polians'kyi I.Yu. ta in. Symuliatsiini tekhnolohii_ukr_2023.pdf313.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.