Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолянський, Ігор Юлійович-
dc.contributor.authorГирла, Ян Вікторович-
dc.contributor.authorАндрієць, Володимир Васильович-
dc.contributor.authorPolіanskyi, I.Yu.-
dc.contributor.authorHyrla, Y.V.-
dc.contributor.authorAndriets, V.V.-
dc.date.accessioned2024-03-18T14:18:12Z-
dc.date.available2024-03-18T14:18:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherDOI 10.24061/1727-4338.XXII.4.86.2023.10-
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.33-027.22:616-089-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/24190-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані освітні передумови та заходи щодо підвищення якості практичної підготовки студентів та лікарів-інтернів із хірургії. Показано, що використання симуляційних технологій під час додипломного та післядипломного навчання дозволяє створити всі умови для оволодіння студентами та лікарями-інтернами базовими теоретичними знаннями та практичними навичками, які визначенні у кваліфікаційних характеристиках лікаря-спеціаліста. Підкреслена необхідність органічного поєднання різнобічних глибоких теоретичних знань, розуміння суті патологічних процесів, їх клінічних проявів із можливістю оволодіння практичними навичками з діагностики та лікування. Показано, що включення в навчальний процес інноваційних віртуальних технологій дозволяє формувати й удосконалювати професійні знання, вміння та навички і забезпечити підготовку студентів до компетентної професійної діяльності. The article analyzes the educational prerequisites and measures to improve the practical training of students and interns in surgery. It is shown that the use of simulation technologies in undergraduate and postgraduate education allows creating all the conditions for students and interns to acquire basic theoretical knowledge and practical skills, which are defined in the qualification characteristics of a specialist doctor. The need for an organic combination of versatile deep theoretical knowledge, understanding of the essence of pathological processes, their clinical manifestations with the possibility of mastering practical skills in their diagnosis and treatment is emphasized. It has been shown that the inclusion of innovative virtual technologies in the educational process allows to form and improve professional knowledge, abilities and skills and to ensure the preparation of students for competent professional activity.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКлінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал)uk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectпрактичні навичкиuk_UA
dc.subjectсимуляційні технологіїuk_UA
dc.subjectстандартизований пацієнтuk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.subjectpractical skillsuk_UA
dc.subjectsimulation technologiesuk_UA
dc.subjectstandardized patientuk_UA
dc.titleСимуляційні технології в оптимізації практичної підготовки студентів із хірургіїuk_UA
dc.title.alternativeSimulation technologies in optimizing the practical training of surgery studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polians'kyi I.Yu. ta in. Symuliatsiini tekhnolohii_ukr_2023.pdf313.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.