Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21426
Назва: Інноваційний маркетинг в системі охорони здоров’я
Автори: Тимчак, В.С.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Буковинський державний медичний університет
Короткий огляд (реферат): Сучасний маркетинг в системі охорони здоров’я полягає в тому, що на етапі реформування медичної галузі виникає необхідність вивчення ринку та функціонування закладів охорони здоров’я, адже саме на засадах маркетингу можливо розробити ефективний комплекс та складові медичних послуг, вирішити питання ціноутворення, просування медичних послуг, ефективній діяльності закладів тощо. Інноваційні підходи, які ще часто називають стратегічними, допоможуть застосувати знання в практичній діяльності та перетворити хорошу ідею у те, що може бути використано, реалізовано або досягнуто і принесе ефект у вигляді підвищення показників здоров'я населення, профілактики захворювань та покращення якості надання медичних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21426
Розташовується у зібраннях:СЕКЦІЯ 21. Актуальні питання соціальної медицини та організації охорони здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tumchak_422.pdf534.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.