Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21426
Название: Інноваційний маркетинг в системі охорони здоров’я
Авторы: Тимчак, В.С.
Дата публикации: 2023
Издательство: Буковинський державний медичний університет
Краткий осмотр (реферат): Сучасний маркетинг в системі охорони здоров’я полягає в тому, що на етапі реформування медичної галузі виникає необхідність вивчення ринку та функціонування закладів охорони здоров’я, адже саме на засадах маркетингу можливо розробити ефективний комплекс та складові медичних послуг, вирішити питання ціноутворення, просування медичних послуг, ефективній діяльності закладів тощо. Інноваційні підходи, які ще часто називають стратегічними, допоможуть застосувати знання в практичній діяльності та перетворити хорошу ідею у те, що може бути використано, реалізовано або досягнуто і принесе ефект у вигляді підвищення показників здоров'я населення, профілактики захворювань та покращення якості надання медичних послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21426
Располагается в коллекциях:СЕКЦІЯ 21. Актуальні питання соціальної медицини та організації охорони здоров’я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tumchak_422.pdf534.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.