Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21426
Title: Інноваційний маркетинг в системі охорони здоров’я
Authors: Тимчак, В.С.
Issue Date: 2023
Publisher: Буковинський державний медичний університет
Abstract: Сучасний маркетинг в системі охорони здоров’я полягає в тому, що на етапі реформування медичної галузі виникає необхідність вивчення ринку та функціонування закладів охорони здоров’я, адже саме на засадах маркетингу можливо розробити ефективний комплекс та складові медичних послуг, вирішити питання ціноутворення, просування медичних послуг, ефективній діяльності закладів тощо. Інноваційні підходи, які ще часто називають стратегічними, допоможуть застосувати знання в практичній діяльності та перетворити хорошу ідею у те, що може бути використано, реалізовано або досягнуто і принесе ефект у вигляді підвищення показників здоров'я населення, профілактики захворювань та покращення якості надання медичних послуг.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21426
Appears in Collections:СЕКЦІЯ 21. Актуальні питання соціальної медицини та організації охорони здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tumchak_422.pdf534.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.