Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21405
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоговий, Юрій Євгенович-
dc.contributor.authorБілоокий, В'ячеслав Васильович-
dc.contributor.authorГеруш, Олег Васильович-
dc.contributor.authorRohovyi, Yu.Ye.-
dc.contributor.authorBilo’okiy, V.V.-
dc.contributor.authorGerush, O.V.-
dc.date.accessioned2023-10-16T06:37:02Z-
dc.date.available2023-10-16T06:37:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherDOI: 10.24061/2413-0737.27.2.106.2023.10-
dc.identifier.otherУДК 378.091.27-043.61:811.11-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21405-
dc.description.abstractРезюме. Відомо, що рівні засвоєння навчального матеріалу в таксономії мають відмінності залежно від типу цілей навчання: когнітивних (знання), афективних (ціннісні орієнтації) та психомоторних (рухові навички). Вищезазначене є вагомим чинником для формування усвідомлення діяльності лікаря і фармацевта на практиці з використанням інтегративного принципу патофізіології. Resume. It is known that the levels of assimilation of educational material in the taxonomy differ depending on the type of learning goals: cognitive (knowledge), affective (value orientations) and psychomotor (motor skills). The above is a significant factor for the formation of awareness of the activity of a pharmacist in practice using an integrative approach to pathophysiology.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherБуковинський медичний вісник (науково-практичний журнал)uk_UA
dc.subjectтаксономія Бенджаміна Блумаuk_UA
dc.subjectпокращання навчального процесуuk_UA
dc.subjectінтегративний підхідuk_UA
dc.subjectкогнітивні, афективні, психомоторні навчальні ціліuk_UA
dc.subjectрівні засвоєнняuk_UA
dc.subjectBenjamin Bloom's taxonomyuk_UA
dc.subjectimprovement of the educational processuk_UA
dc.subjectintegrative approachuk_UA
dc.subjectcognitive, affective, psychomotor educational goalsuk_UA
dc.subjectlevels of learninguk_UA
dc.titleРоль таксономії Бенджаміна Блума в поліпшенні засвоєння базових теоретичних і клінічних дисциплінuk_UA
dc.title.alternativeThe role of Benjamin Bloom's taxonomy in improving the mastery of basic theoretical and clinical disciplinesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Буковинський медичний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rohovyi Yu.Ye., Bilookyi V.V., Herush O.V. Rol' taksonomii Bendzhamina Bluma_ukr_2023.pdf203.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.