Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21286
Название: Маркетингове дослідження ринку біологічно активних добавок
Авторы: Ілащук, П.Г.
Дата публикации: 2023
Издательство: Буковинський державний медичний університет
Краткий осмотр (реферат): В системі ринкових відносин стабільно функціонує організація фармації та її здатність виконувати свою соціальну місію, яка залежить насамперед від асортименту, який повинен відповідати очікуванням та уявленням цільової аудиторії та виступати як ключовий фактор конкурентоспроможності суб'єкта господарювання. Проте збереження та зміцнення позицій на ринку в умовах його насиченості, постійної зміни асортименту, зростання потреб покупців і посилення конкуренції між роздрібними торговцями, які реалізовують певні групи парафармацевтичних препаратів і аптечні організації змушують їх шукати нові можливості для економічного розвитку в конкурентному середовищі. Однією з таких сфер є використання маркетингу в процесі оновлення, розширення та урізноманітнення асортименту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21286
Располагается в коллекциях:СЕКЦІЯ 19. Фармакологічна дія та фармакокінетика лікарських засобів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ilaschyk_378.pdf534.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.