Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21286
Title: Маркетингове дослідження ринку біологічно активних добавок
Authors: Ілащук, П.Г.
Issue Date: 2023
Publisher: Буковинський державний медичний університет
Abstract: В системі ринкових відносин стабільно функціонує організація фармації та її здатність виконувати свою соціальну місію, яка залежить насамперед від асортименту, який повинен відповідати очікуванням та уявленням цільової аудиторії та виступати як ключовий фактор конкурентоспроможності суб'єкта господарювання. Проте збереження та зміцнення позицій на ринку в умовах його насиченості, постійної зміни асортименту, зростання потреб покупців і посилення конкуренції між роздрібними торговцями, які реалізовують певні групи парафармацевтичних препаратів і аптечні організації змушують їх шукати нові можливості для економічного розвитку в конкурентному середовищі. Однією з таких сфер є використання маркетингу в процесі оновлення, розширення та урізноманітнення асортименту.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21286
Appears in Collections:СЕКЦІЯ 19. Фармакологічна дія та фармакокінетика лікарських засобів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilaschyk_378.pdf534.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.