Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21039
Назва: Порівняння адаптаційних можливостей студентів випускних курсів закладу вищої медичної освіти під час дистанційного та аудиторного навчання
Автори: Трефаненко, І.В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Буковинський державний медичний університет
Короткий огляд (реферат): Буковинський державний медичний університет Вступ. Пандемія Сovid-19 внесла багато змін в життя суспільства в цілому, та в навчальний процес зокрема. Викладачі та студенти всіх навчальних закладів мали переключитися з роботи в аудиторіях на роботу в дистанційному режимі. Навчання в медичний вищих закладах завжди було достатньо складним та потребувало залучення різноманітних резервів студента. Саме «адаптація», як постійний процес активного пристосування індивідуума до умов навколишнього середовища, який торкається всіх рівнів функціонування людини мала допомогти перейти та працювати в цих умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21039
ISBN: 978-617-519-019-7
Розташовується у зібраннях:СЕКЦІЯ 7. Актуальні питання в клініці внутрішніх хвороб та медицини катастроф

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trefanenko_2023_163.pdf378.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.