Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17783
Title: Вплив дистанційного навчання на основні показники соціально-психологічної адаптації вітчизняних та іноземних студентів
Other Titles: Влияние дистанционного обучения на основные показатели социально-психологической адаптации отечественных и иностранных студентов
The influence of distance learning on the main indicators of social-psychological adaptation of domestic and foreign students
Authors: Міхєєв, Андрій Олександрович
Джуряк, Валентина Степанівна
Попович, В.Б.
Атаманюк, Я.А.
Михеев, А.А.
Джуряк, В.С.
Попович, В.Б.
Атаманюк, Я.А.
Mikheev, A.A.
Dzhuriak, V.S.
Popovych, V.B.
Atamaniuk, Y.A.
Keywords: вітчизняні студенти
іноземні студенти
дистанційне навчання
комунікативність
соціалізація
нервово-психічна стійкість
соціально-психологічна адаптація
отечественные студенты
иностранные студенты
дистанционное обучение
коммуникативность
социализация
нервно-психическая устойчивость
социально-психологическая адаптация
domestic students
foreign students
distance learning
communicativeness
socialization
neuropsychological stability
social and psychological adaptation
Issue Date: 2021
Publisher: Буковинський медичний вісник
Abstract: Актуальність. З початком появи та швидкого поширення нового коронавіруса SARS-CoV-2 було вжито безпрецедентні заходи для боротьби з пандемією, що в багатьох країнах світу, у т. ч. і в Україні, призвело до суворих обмежень із переходом навчання всіх рівнів на дистанційну форму. Мета роботи – вивчити та порівняти основні показники соціально-психологічної адаптації вітчизняних та іноземних студентів до навчання за умов дистанційної освіти під час карантину. Висновок. За умов карантину студенти медичних факультетів БДМУ, як вітчизняні, так і іноземні, характеризуються досить низьким рівнем соціально-психологічної адаптації до дистанційного навчання. Актуальность. С начала появления и быстрого распространения нового коронавируса SARS-CoV-2 было внедрено беспрецедентные мероприятия для борьбы с пандемией, что во многих странах мира, в т. ч. и в Украине, привело к строгим ограничениям с переходом обучения всех форм образования в дистанционную форму. Цель работы – изучить и сравнить основные показатели социально-психологической адаптации отечественных и иностранных студентов к обучению в условиях дистанционного образования во время карантина. Вывод. В условиях карантина студенты медицинских факультетов БГМУ, как отечественные, так и иностранные, характеризуются достаточно низким уровнем социально-психологической адаптации к дистанционному обучению. Actuality. With the emergence and rapid spread of the new coronavirus SARS-CoV-2, unprecedented measures have been taken to combat the pandemic, which in many countries, including Ukraine, has led to severe restrictions with the transition of all levels to distance learning. The aim of the work is to study and compare the main indicators of social and psychological adaptation of domestic and foreign students to study under distance education during quarantine. Conclusion. Under the conditions of quarantine, students of medical faculties of BSMU, both domestic and foreign are characterized by a rather low level of socio-psychological adaptation to distance learning.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17783
Appears in Collections:Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BMV_2021_1_075.pdf546.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.