Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14284
Назва: Ефективність кейс-методу в процесі викладання дисциплін терапевтичного профілю
Автори: Бобкович, Катерина Олегівна
Ключові слова: кейс-метод
Дата публікації: 18-кві-2018
Видавництво: Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 18 квітня 2018 р.). Чернівці, 2018. – С. 32-33.
Короткий огляд (реферат): Диференційоване використання різних форм кейс-методу дозволить оптимізувати викладання дисциплін терапевтичного профілю на всіх етапах навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14284
ISBN: ISBN 978-966-967-528-0
Розташовується у зібраннях:Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бобкович.pdf4.51 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.