Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14089
Название: Use of Different Styles of Teaching Psychiatry and Addictology to Medical Students Considering Their Types of Memory
Авторы: Savka, Svitlana Dmytrivna
Rudnitskiy, Roman Ivanovych
Karvatska, Natalia Semenivna
Grinko, Natalia Valerianivna
Ключевые слова: psychiatry and addictology; students; types of memory; teaching styles
Дата публикации: 1-окт-2017
Издательство: Galician Medical Journal
Серия/номер: Galician Medical Journal;Т.24, № 3
Краткий осмотр (реферат): The article reflects the peculiarities of teaching psychiatry and addictology to medical students considering their learning styles and types of memory. The peculiarities of different teaching styles for the improvement of knowledge assimilation are highlighted. The significance of psychiatry and addictology as a clinical discipline in the future activity of medical specialists is shown.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14089
ISSN: 2414-1518
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра нервових хвороб, психіатрії та медичної психології ім. С.М. Савенка

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Article Ivano-Frankivsk.pdfОсновна стаття80.19 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.