Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобкович, Катерина Олегівна-
dc.date.accessioned2018-04-11T08:56:19Z-
dc.date.available2018-04-11T08:56:19Z-
dc.date.issued2016-08-30-
dc.identifier.isbn978-83-65608-07-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13644-
dc.description.abstractСучасна педагогічна практика вимагає від викладача адаптування до нових високих телекомунікативних технологій з метою спрощення процесу навчання, контролю з підготовки та особистісного підходу до оцінювання студентів. Застосування системи дистанційного навчання Moodle оптимізує підготовку студентів до практичних занять, покращує результати навчання за поточною успішністю та за результатами підсумкового модульного контролю як при перевірці практичних навичок, так за результатами письмового етапу моніторингу теоретичних знань.ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра пропедевтики внутрішніх хворобru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherZbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo- Praktycznej " Pedagogika. Badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki" (30.08.2016 - 31.08.2016) - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. - 116 str.ru_RU
dc.subjectпропедевтика внутрішньої медициниru_RU
dc.subjectMoodleru_RU
dc.titleВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ MOODLE ЯК ЗАСОБУ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Польша Бобковмч.pdf1.1 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.