Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13644
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБобкович, Катерина Олегівна-
dc.date.accessioned2018-04-11T08:56:19Z-
dc.date.available2018-04-11T08:56:19Z-
dc.date.issued2016-08-30-
dc.identifier.isbn978-83-65608-07-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13644-
dc.description.abstractСучасна педагогічна практика вимагає від викладача адаптування до нових високих телекомунікативних технологій з метою спрощення процесу навчання, контролю з підготовки та особистісного підходу до оцінювання студентів. Застосування системи дистанційного навчання Moodle оптимізує підготовку студентів до практичних занять, покращує результати навчання за поточною успішністю та за результатами підсумкового модульного контролю як при перевірці практичних навичок, так за результатами письмового етапу моніторингу теоретичних знань.ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра пропедевтики внутрішніх хворобru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherZbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo- Praktycznej " Pedagogika. Badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki" (30.08.2016 - 31.08.2016) - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. - 116 str.ru_RU
dc.subjectпропедевтика внутрішньої медициниru_RU
dc.subjectMoodleru_RU
dc.titleВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ MOODLE ЯК ЗАСОБУ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття Польша Бобковмч.pdf1.1 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.