Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13177
Назва: Досвід впровадження проблемно-орієнтованого навчання в рамках грантового проекту ERASMUS+ ТАМЕ при викладанні педіатрії
Автори: Гарас, М.Н
Дата публікації: 2017
Видавництво: Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні: матеріали XIV Всеукр. НПК з міжнар. Участю
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13177
Розташовується у зібраннях:Тези. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
138. вітч тези Тернопіль навч -метод 2017-С. 28-28.pdf191.11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.