Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12973
Назва: Тренінги для викладачів педіатричного профілю за методом проблемно-орієнтованого навчання: переваги та недоліки (у рамках грантового проекту ERASMUS + "TAME"
Автори: Білик, Г.А.,
Білоус, Т.М.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ІV Міжнародного медико-фармацевтичного конгресу студентів і молодих учених «Інновації та перспективи сучасної медицини», BIMCO 2017. - «Хист», Всеукраїнський медичний журнал студентів і молодих вчених
Серія/номер: 19;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12973
Розташовується у зібраннях:Тези. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
69. білик, білоус ХИСТ 2017.pdf1.09 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.