Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12711
Title: СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ
Authors: Ілащук, Тетяна Олександрівна
Мікулець, Людмила Вікторівна
Keywords: симуляційне навчання
пропедевтика внутрішніх хвороб
студенти
simulation training
propaedeutic internal diseases
students
Issue Date: 2017
Publisher: Медична освіта. - 2017. - № 2. – С. 9-11.
Abstract: Мета роботи – оцінити ефективність проведення навчальних симуляційних тренінгів на практичних заняттях із дисципліни “Пропедевтика внутрішніх хвороб” у студентів ІІІ курсу зі спеціальності “Лікувальна справа” у підвищенні якості освітнього процесу. Відпрацювання практичних навичок на тренажері дає можливість студентам краще оволодіти методиками, зокрема можливість повторення і відпрацювання її до автоматизму. Також збільшуються можливості викладача як проконтролювати певний навик, так і доповнити його елементами ускладнення: поєднувати норму з патологією (наприклад: норма – серцево-судинна система, патологія зі сторони системи органів дихання), а також поєднувати різну патологію даних систем. Симуляційне навчання доповнює підготовку студентів до реальної клінічної практики. Крім того, воно забезпечує контроль викладача за якістю виконання кожним студентом практичних навичок і також сприяє формуванню у студентів професійної компетентності.The aim of the study – to evaluate the effectiveness of conducting stimulation training courses during practical classes of subject “Propaedeutic of Internal Diseases” with 3rd year students of the “Medicine” specialty, to improve the quality of the educational process. Practical skills improvement on the simulator enables students to learn with the help of better methods, including the possibility of repetition and working to automatism. There are increasing opportunities when teacher is able to control certain skills, and complement its complications elements, combined with pathology normal (e.g. normal – on the cardiovascular system and pathology on the part of the respiratory system) and to combine different pathologies of these systems. Simulation training complements the training of students to real clinical practice. In addition, it provides control of the teacher for quality performance of each student practical skills and also contributes to the each student’s professional competence.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12711
Appears in Collections:Статті. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mosv_2017_2_4 (1).pdf118.04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.