Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБодяка, В.Ю.-
dc.contributor.authorІващук, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorДавиденко, Ігор Святославович-
dc.contributor.authorБоднар, Л.В.-
dc.contributor.authorПетров, В.І.-
dc.date.accessioned2017-04-05T12:57:53Z-
dc.date.available2017-04-05T12:57:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 616.381-002-008.331.1-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12229-
dc.description.abstractНа 34 лабораторних щурах досліджено вплив внутрішньочеревної гіпертензії на патоморфологічні зміни внутрішніх органів тварин після моделювання та хірургічного лікування гострого поширеного перитоніту. Встановлено, що створена внутрішньочеревна гіпертензія за гострого поширеного перитоніту призводить до тяжких прогресуючих розладів кровообігу, набряку, а також дистрофії тканин внутрішніх органів, особливо нирок, селезінки та серця. Даний патологічний процес безпосередньо залежить від тривалості внутрішньочеревної гіпертензії.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБуковинський медичний вісникru_RU
dc.subjectгострий поширений перитонітru_RU
dc.subjectвнутрішньочеревний тискru_RU
dc.subjectвнутрішньочеревна гіпертензіяru_RU
dc.subjectострый распространенный перитонитru_RU
dc.subjectвнутрибрюшное давлениеru_RU
dc.subjectвнутрибрюшная гипертензияru_RU
dc.subjectacute general peritonitisru_RU
dc.subjectintraabdominal pressureru_RU
dc.subjectintra-abdominal hypertensionru_RU
dc.titleВплив внутрішньочеревної гіпертензії на патоморфологічні зміни внутрішніх органів після моделювання та хірургічного лікування гострого поширеного перитонітуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті. Кафедра онкології та радіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
p.2_003.pdf436.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.