Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12153
Назва: Вплив маркетингової діяльності на формування ринку медичних послуг
Автори: Микалюк, Людмила Вікторівна
Дата публікації: 2017
Видавництво: БДМУ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12153
ISBN: 978-966-697-607-6
Розташовується у зібраннях:СЕКЦІЯ 18. Актуальні питання соціальної медицини та організації охорони здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Микалюк ЛВ Вплив маркетингової діяльності....pdf1.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.