Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11588
Назва: Основні методологічні підходи до розробки та проведення лекцій з курсу медичної хімії на кафедрі медичної та фармацевтичної хімії БДМУ
Автори: Велика, Алла Ярославівна
Кропельницька, Юлія Валеріївна
Ключові слова: навчальна лекція
мультимедійна лекція
медична хімія
Дата публікації: 2016
Видавництво: Материали за 12-а международна научна практична конферен-ция, «Ключови въпроси в съвремен-ната наука». – Том 12. Педагогически науки. София.
Короткий огляд (реферат): У навчальному процесі сучасної вищої школи лекції відводиться провідна роль. Вона покликана формувати у студентів основи знань з певної наукової галузі, а також визначати напрямок, основний зміст і характер усіх інших видів навчальних занять та самостійної роботи студентів з відповідної навчальної дисципліни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11588
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра медичної та фармацевтичної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руснаука_tom-12.pdf383.02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.