Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМікулець, Людмила Вікторівна-
dc.contributor.authorЛукашевич, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2016-05-16T06:04:05Z-
dc.date.available2016-05-16T06:04:05Z-
dc.date.issued2015-12-04-
dc.identifier.otherУДК 303-
dc.identifier.otherББК 63.3-
dc.identifier.otherА 43-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10651-
dc.description.abstractЗастосування інтерактивних методів навчання при підготовці майбутніх лікарів сприятиме підвищенню ефективності формуванню їх професійної компетентності. 2.Інтерактивні технології навчання дозволяють вирішувати декілька завдань: сприяють розвитку комунікативних умінь і навичок у студентів, привчають працювати в команді й прислухатись до думки своїх товаришів. Поєднання різних моделей навчального процесу може дати більш вагомий результат, тому що не виявлені методи, які б характеризували галузеві особливості педагогічного процесу.ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра пропедевтики внутрішніх хворобru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherАктуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації. Матеріали всеукраїнської наукової конференції. 4-5 грудня 2015 р., м.Дніпропетровськ.ru_RU
dc.subjectінтерактивні технології навчанняru_RU
dc.subjectпроблемні дискусіїru_RU
dc.subjectкомунікативні навички та умінняru_RU
dc.subjectнавчанняru_RU
dc.subjectпрактичне заняттяru_RU
dc.titleІнноваційні технології навчання на кафедрі пропедевтики внутрішніх хворобru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Файли цього матеріалу:
Немає файлів, що асоціюються з цим матеріалом.


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.