Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРотар, Д.В.-
dc.date.accessioned2015-11-13T07:45:15Z-
dc.date.available2015-11-13T07:45:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБДМУru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9836-
dc.description.abstractУ статті обговорені переваги активних методів навчання для студентів-іноземців, які навчають-ся українською мовою, при вивченні предмета «Мікробіологія, вірусологія та імунологія», а саме круглого столу. Під час таких занять відбувається активний обмін знаннями, у студентів формуються професійні вміння викладати думки, аргументувати свої міркування, обґрунтовувати запропоновані рішення й від¬стоювати свої переконання, незважаючи на мовний бар'єр. При цьому відбувається зростання активно¬сті, збільшення числа висловлювань, можливості особистого включення кожного студента в обговорен¬ня, підвищення мотивації, включаються невербальні засоби спілкування, такі як міміка, жести, емоційні прояви, і все це разом у результаті приводить до якісного закріплення інформації.ru_RU
dc.publisherАктуальная инфектология. – 2015. - № 3 (8)ru_RU
dc.subjectкруглий стілru_RU
dc.subjectстуденти-іноземціru_RU
dc.subjectмікробіологіяru_RU
dc.subjectвірусологіяru_RU
dc.subjectімунологіяru_RU
dc.titleДосвід проведення занять з мікробіології, вірусології та імунології у формі круглого столу зі студентами-іноземцями, які навчаються українською мовоюru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра мікробіології та вірусології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rotar_AI_st.pdf1.21 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.