Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрозав, Аліна Миколаївна-
dc.contributor.authorПерепелиця, Олеся Орестівна-
dc.date.accessioned2015-11-02T10:49:19Z-
dc.date.available2015-11-02T10:49:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9721-
dc.description.abstractПроведено дослідження особливостей адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Запропоновано методичні підходи до організації педагогічного процесу, що сприяють зниженю напруженості адаптаційних процесів першокурсиків.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМедична освітаru_RU
dc.titleМетодичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра медичної та фармацевтичної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mosv_2014_4_13.pdf404.62 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.