Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9166
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРевенко, Жанетта Анатоліївна-
dc.contributor.authorНавчук, Ігор Васильович-
dc.contributor.authorГрицюк, Мар'яна Іванівна-
dc.date.accessioned2015-07-06T09:35:30Z-
dc.date.available2015-07-06T09:35:30Z-
dc.date.issued2015-03-26-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/9166-
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМенеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної Internet-конференції (м. Харків, 26-27 березня 2015 р.) / редкол.: В.В. Малий та ін. - Х.: НФаУ, 2015. -411 с.ru_RU
dc.titleРоль маркетингу у формуванні ринку медичних послугru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
роль маркетингу у формуванні ринку медичних послуг.pdf167.43 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.