Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/8456
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСажин, Сергій Іполітович-
dc.date.accessioned2015-03-17T12:01:53Z-
dc.date.available2015-03-17T12:01:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК 378.018.43:004:616-053.2-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/8456-
dc.description.abstractУ роботі проаналізована актуальність електронних навчальних курсів педіатричного профілю для дистанційної самопідготовки студентів п’ятого курсу, що розроблені кафедрою педіатрії та дитячих інфекційних хвороб Буковинського державного медичного університету. Для покращання якості самостійної підготовки вітчизняних студентів доцільним є більш широке використання нетипових ситуаційних задач. Для підвищення активності роботи студентів-іноземців на сервері дистанційного навчання необхідно більш широко використовувати гіперпосилання на нормативно-правові акти органів охорони здоров’я зарубіжних країн.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю [«Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах України»],;-
dc.titleДистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплінru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сажин_Тернопiл__педагогiка_2013.pdf517.99 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.