Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/8288
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКроха, Н.В.-
dc.date.accessioned2015-02-26T09:04:03Z-
dc.date.available2015-02-26T09:04:03Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.otherУДК 616.8-053.5:546.15.002.23-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/8288-
dc.description.abstractУ роботі наведені показники стану здоров'я дітей шкільного віку, їх інтелектуальний розвиток залежно від району мешкання з різним ступенем йодного забезпечення. Встановлено, що із збільшенням ступеня йодної недостатності порушується стан їхнього здоров'я, знижується рівень розумової працездатності та показники основних когнітивних функцій.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБуковинський медичний вісникru_RU
dc.subjectдіти шкільного вікуru_RU
dc.subjectйододефіцитний станru_RU
dc.subjectстан здоров'яru_RU
dc.subjectнервово-психічний розвитокru_RU
dc.subjectдети школьного возрастаru_RU
dc.subjectйододефицитное состояниеru_RU
dc.subjectсостояние здоровьяru_RU
dc.subjectнервно-психическое развитиеru_RU
dc.subjectschool age childrenru_RU
dc.subjectiodine deficiency stateru_RU
dc.subjecthealth levelru_RU
dc.subjectneuropsychic developmentru_RU
dc.titleНервово-психічний розвиток як показник стану здоров'я дітей шкільного віку, що проживають за умов йодного дефіцитуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sc117.pdf358.64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.