Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/708
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПішак, Василь Павлович-
dc.contributor.authorПольовий, Віктор Павлович-
dc.contributor.authorЗорій, Ніна Іванівна-
dc.contributor.authorПольова, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2012-04-27T08:27:39Z-
dc.date.available2012-04-27T08:27:39Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.otherУДК61 :318 + 318.147-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/708-
dc.description.abstractЗа допомогою авторських анкет проведений кореляційний аналіз якостей викладачів, оцінених 1252 студентами Буковинського державного медичного університету за 2001-2004 рр. Встановлено, що найбільш значущими для студента якостями викладача с: безкорисливість (92 %), чесність (89 %), порядність (83,2 %).ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра загальної хірургії, кафедра медичної біології, генетики та фармацевтичної ботаніки, кафедра психології та соціологіїru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМедична освітаru_RU
dc.titleРоль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом Болонського процесуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра психології та філософії

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
Pishak_Rol.pdf816.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.