Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/7063Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Микалюк, Людмила Вікторівна | - |
| dc.date.accessioned | 2014-02-25T07:50:50Z | - |
| dc.date.available | 2014-02-25T07:50:50Z | - |
| dc.date.issued | 2013 | - |
| dc.identifier.issn | 616.248-053.2-097:577.1 | - |
| dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/7063 | - |
| dc.description.abstract | На підставі комплексного обстеження 215 дітей шкільного віку, які страждають від бронхіальної астми, встановлено, що клінічні прояви тяжкості бронхообструктивного синдрому під час загострення захворювання не залежать від особливостей ацетиляторного статусу, проте гомозиготність за обома алелями гена глутатіонтрансферази (GSТT1+M1+) асоціюється з більшою тяжкістю нападів, а відсутність Т-алеля в дітей із повільним ацетиляторним фенотипом — із більш частим використанням системних глюкокортикостероїдів та дещо кращими результатами дезобструктивної терапії. Генотип GSТT1+M1+ у хворих із прискореними процесами ацетилювання суттєво підвищував ризик недостатньої ефективності дезобструктивної терапії (відношення шансів 12,4; відносний ризик — 6,4, абсолютний ризик — 50 %). | ru_RU |
| dc.language.iso | other | ru_RU |
| dc.relation.ispartofseries | Здоровя дитини;№ 2 (45) | - |
| dc.subject | діти | ru_RU |
| dc.subject | бронхіальна астма | ru_RU |
| dc.subject | гени глутатіонтрансферази. | ru_RU |
| dc.title | Фармако-генетичні аспекти дезобструктивної терапії нападів бронхіальної астми в школярів | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| здор_реб_2013_микалюк.pdf | 218.6 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
