Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/7037
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТарнавська, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorБогуцька, Наталя Казимирівна-
dc.contributor.authorПрунчак, Н.І.-
dc.date.accessioned2014-02-25T07:11:05Z-
dc.date.available2014-02-25T07:11:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn378.018.43:61-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/7037-
dc.description.abstractОцінено ефективність застосування системи дистанційногонавчання на підставі динамічних показників успішності студентів 6 курсу спеціальності «педіатрія» та «лікувальна справа» у підготовці до медичного ліцензійного іспиту «Крок 2. Загальна лікарська підготовка» Показано, що впровадження даної новітньої моделі організації навчального процесу з дисципліни «педіатрія, дитячі інфекції» дозволило вдвічі підвищити рівень знань студентів при підготовці до ліцензійного іспиту „Крок 2” з субтесту “педіатрія”.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Х ювілейної Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю [«Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі»];-
dc.titleЗастосування системи дистанційного навчання для підвищення ефективності підготовки студентів до ліцензійного іспиту «Крок 2. Загальна лікарська підготовка»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья Тернополь.pdf154.91 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.