Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/5424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолоскова, Олена Костянтинівна-
dc.contributor.authorПоліщук, Марина Іванівна-
dc.contributor.authorВоротняк, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2013-01-27T23:08:09Z-
dc.date.available2013-01-27T23:08:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.issn614,23:616-053,2:616,89-008,19-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/5424-
dc.description.abstractВивчали особливості розвитку та проявів синдрому емоційного вигорання у ЗО лікарів-педіа- трів різних спеціальностей. Відмічено, що синдром емоційного вигорання лікарів-педіатрів проходить три фази, із яких у фазі напруження він характеризується переважно надмірним переживанням пси- хотравмуючих обставин, у фазі резистенції проявляється економією емоційної сфери, у фазі виснажен- ня — емоційним дефіцитом. Показано, що в лікарів-педіатрів не виявлено особливостей проявів синдрому емоційного вигорання залежно від спеціальності, однак у лікарів-чоловіків емоційне вигорання вірогідно корелює й частіше розвивається на основі симптомів незадоволеності собою, емоційного дефіциту та деперсоналізації.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.relation.ispartofseriesЗдоровье ребенка;№7 (42)-
dc.subjectсиндром емоційного вигоранняru_RU
dc.subjectлікарі-педіатри.ru_RU
dc.titleОсобливості розвитку та проявів синдрому емоційного вигорання в лікарів-педіатрівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Воротняк стаття.pdf789.38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.