Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/5404Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Колоскова, Олена Костянтинівна | - |
| dc.contributor.author | Іванова, Лорина Алімівна | - |
| dc.date.accessioned | 2013-01-27T22:37:53Z | - |
| dc.date.available | 2013-01-27T22:37:53Z | - |
| dc.date.issued | 2012 | - |
| dc.identifier.issn | 616.248"053.2"073 | - |
| dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/5404 | - |
| dc.description.abstract | В умовах пульмонологічного відділення обласної дитячої клінічної лікарні м. Чернівці комплексно обстежено 372 дитини, хворі на бронхі альну астму. Виділено 6 фенотипів захворювання: астма пізнього початку, тяжка, еозинофільна, атопічна, астма фізичного навантаження та гіперре активна форма захворювання. Показано, що найвища лабільність бронхів характерна для дітей з астмою фізичного навантаження (індекс лабільно сті бронхів — 41,0%) і тяжкою формою захворювання (індекс лабільності бронхів — 35,8%). Гіперчутливість бронхів до гістаміну була найвищою в дітей із гіперреактивною (РС20Н — 0,24 мг/мл) та астмою фізичного навантаження (РС20Н — 0,98 мг/мл). Висока гіперреактивність бронхів харак терна для тяжкої форми бронхіальної астми в дітей. | ru_RU |
| dc.language.iso | other | ru_RU |
| dc.relation.ispartofseries | Перинатология и педиатрия;№ 3 (51). | - |
| dc.subject | бронхіальна астма | ru_RU |
| dc.subject | діти | ru_RU |
| dc.subject | фенотипи | ru_RU |
| dc.subject | гіперсприйнятливість | ru_RU |
| dc.title | Фенотипові особливості бронхіальної астми в дітей шкільного віку | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Appears in Collections: | Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| колоскова, иванова.pdf | 249.84 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
