Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/5292
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСорокман, Таміла Василівна-
dc.date.accessioned2013-01-21T20:41:56Z-
dc.date.available2013-01-21T20:41:56Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/5292-
dc.description.abstractВивчено особливості розвитку дітей шкільного віку, які проживають у йододефіцитному регіоні. 12,5 % мають зміни за більшістю досліджуваних когнітивних функцій. Провідними відхиленнями по всій групі дітей зареєстровано порушення пам'яті та дрібної моторики. Рівень інтелектуальної сформованості, продуктивність та точність виконання роботи змінювалися в сторону зниження по мірі наростання ступеня йодного дефіциту. Серед дітей із лабораторним гіпотиреозом кількість таких, які мали низький рівень інтелекту була у два рази більшою.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherВісник наукових дослідженьru_RU
dc.subjectдітиru_RU
dc.subjectінтелектуальний розвитокru_RU
dc.subjectдефіцит йодуru_RU
dc.subjectдетиru_RU
dc.subjectинтеллектуальное развитиеru_RU
dc.subjectдефицит йодаru_RU
dc.subjectchildrenru_RU
dc.subjectintellectual developmentru_RU
dc.subjectiodine deficiencyru_RU
dc.titleРівень сформованості інтелектуальних функцій та стан розумової працездатності дітей, які проживають за умов дефіциту йодуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sc818.pdf333.23 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.