Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/4607
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сащук, М.М. | - |
dc.contributor.author | Ткачук, Світлана Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Мислицький, Валентин Францович | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-12T09:25:11Z | - |
dc.date.available | 2012-12-12T09:25:11Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.other | УДК 612.826.4+616.45-001.1/.3]:599.323.4 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/4607 | - |
dc.description.abstract | Досліджено вплив неповної глобальної ішемії мозку на стан катехоламінвмісних структур тимуса і можливість корекції постішeмічних змін емоксипіном в одно- та тримісячних щурів. Установлено, що неповна глобальна ішемія мозку спричиняє зниження інтенсивності флуоресценції катехоламінів у всіх структурно-функціональних зонах тимуса тварин обох вікових груп, за винятком медулярної зони одномісячних щурів. Корегувальні ефекти емоксипіну суттєвіші в одномісячних щурів. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Буковинський медичний вісник | ru_RU |
dc.subject | неповна глобальна ішемія мозку | ru_RU |
dc.subject | тимус | ru_RU |
dc.subject | катехоламіни | ru_RU |
dc.subject | емоксипін | ru_RU |
dc.subject | неполная глобальная ишемия мозга | ru_RU |
dc.subject | тимус | ru_RU |
dc.subject | катехоламины | ru_RU |
dc.subject | эмоксипин | ru_RU |
dc.subject | incomplete global brain ischemia | ru_RU |
dc.subject | thymus | ru_RU |
dc.subject | catecholamines | ru_RU |
dc.subject | emoxipin | ru_RU |
dc.title | Експериментальне обгрунтування ефектів неповної глобальної ішемії мозку на функціональний стан катехоламінвмісних структур тимуса та їх корекції емоксипіном у щурів різного віку | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра фізіології ім. Я.Д. Кіршенблата |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.