Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/3587
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПішак, Василь Павлович-
dc.contributor.authorБулик, Роман Євгенович-
dc.contributor.authorБажора, Ю.І.-
dc.date.accessioned2012-11-05T20:26:05Z-
dc.date.available2012-11-05T20:26:05Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.otherУДК 378.147-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/3587-
dc.description.abstractУ статті узагальнено перші результати викладання фундаментальної дисципліни - медичної біології - згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу у вищій медичній школі. Окреслено переваги та зауваження щодо організації навчання з медичної біології за вказаною системою з метою підвищення якості підготовки сгудентів-першокурсників.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМедична освітаru_RU
dc.titleБолонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра медичної біології та генетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sc26.pdf4.61 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.