Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/3587
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пішак, Василь Павлович | - |
dc.contributor.author | Булик, Роман Євгенович | - |
dc.contributor.author | Бажора, Ю.І. | - |
dc.date.accessioned | 2012-11-05T20:26:05Z | - |
dc.date.available | 2012-11-05T20:26:05Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/3587 | - |
dc.description.abstract | У статті узагальнено перші результати викладання фундаментальної дисципліни - медичної біології - згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу у вищій медичній школі. Окреслено переваги та зауваження щодо організації навчання з медичної біології за вказаною системою з метою підвищення якості підготовки сгудентів-першокурсників. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Медична освіта | ru_RU |
dc.title | Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра медичної біології та генетики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sc26.pdf | 4.61 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.