Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/2956
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавиденко, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorМироник, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2012-09-11T11:42:04Z-
dc.date.available2012-09-11T11:42:04Z-
dc.date.issued2012-04-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/2956-
dc.description.abstractВпровадження кредитно-модульної системи навчання передбачає зміну філософії навчального процесу, акцентів викладання від контролю знань до створення умов для їх максимального надання студентові та використання новітніх технологій.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherТернопільський державний медичний університетru_RU
dc.subjectкредитно-модульна система навчанняru_RU
dc.subjectінфекційні хворобиru_RU
dc.subjectепідеміологіяru_RU
dc.titleДо питання впровадження кредитно-модульної системи навчання студентів на кафедрі інфекційних хвороб та епідеміологіїru_RU
dc.title.alternativeТо the problem of credit-modular system introduction in the ducational process at the dеpartment of infectious diseases and epidemioligyru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Тези. Кафедра інфекційних хвороб та епідеміології

Файли цього матеріалу:
Немає файлів, що асоціюються з цим матеріалом.


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.