Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBiduchak, A.-
dc.contributor.authorБідучак, Анжела Степанівна-
dc.date.accessioned2025-10-21T16:01:15Z-
dc.date.available2025-10-21T16:01:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.otherUDC: 614.253.5-057.875:378.147:159.944-
dc.identifier.otherDOI: 10.52058/2786-4952-2025-8(54)-1883-1889-
dc.identifier.otherorcid: 0000-0003-3475-1497-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27241-
dc.descriptionThe purpose of the study is to analyze the debriefing method in the formation of professional competencies of medical students, as well as to identify effective models for its implementation in the educational process. Метою дослідження є аналіз методу дебрифінгу у формуванні професійних компетентностей студентів-медиків, а також визначення ефективних моделей його реалізації в освітньому процесі.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the debriefing method as a modern and effective pedagogical tool in the system of practical training of future doctors. Debriefing is a structured discussion of clinical or simulation experience, which is carried out after the training scenario in order to analyze actions, decisions and results. It is a key stage of simulation training, which provides a deep understanding of the experience gained during clinical simulations. У статті розглядається метод дебрифінгу як сучасний і ефективний педагогічний інструмент у системі практичної підготовки майбутніх лікарів. Дебрифінг – це структуроване обговорення клінічного або симуляційного досвіду, яке проводиться після навчального сценарію з метою аналізу дій, рішень і результатів. Він є ключовим етапом симуляційного навчання, що забезпечує глибоке осмислення отриманого досвіду під час клінічних симуляцій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПерспективи та інновації науки (Серія «Психологія», Серія «Педагогіка», Серія «Медицина»)uk_UA
dc.subjectdebriefinguk_UA
dc.subjectsimulation traininguk_UA
dc.subjectclinical thinkinguk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.subjectprofessional reflectionuk_UA
dc.subjectmedical studentuk_UA
dc.subjectexperiential learninguk_UA
dc.subjectpsychological safetyuk_UA
dc.subjectдебрифінгuk_UA
dc.subjectсимуляційне навчанняuk_UA
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна рефлексіяuk_UA
dc.subjectстудент-медикuk_UA
dc.subjectемпіричне навчанняuk_UA
dc.subjectпсихологічна безпекаuk_UA
dc.titleDebriefing method in practical training of medical studentsuk_UA
dc.title.alternativeМетод дебрифінгу в практичному навчанні студентів-медиківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Biduchak A._DEBRIEFING_en_2025_1883-1889.pdfЖурнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 8(54) 2025588.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.