Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27241
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Biduchak, A. | - |
dc.contributor.author | Бідучак, Анжела Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-21T16:01:15Z | - |
dc.date.available | 2025-10-21T16:01:15Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.other | UDC: 614.253.5-057.875:378.147:159.944 | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.52058/2786-4952-2025-8(54)-1883-1889 | - |
dc.identifier.other | orcid: 0000-0003-3475-1497 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27241 | - |
dc.description | The purpose of the study is to analyze the debriefing method in the formation of professional competencies of medical students, as well as to identify effective models for its implementation in the educational process. Метою дослідження є аналіз методу дебрифінгу у формуванні професійних компетентностей студентів-медиків, а також визначення ефективних моделей його реалізації в освітньому процесі. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article considers the debriefing method as a modern and effective pedagogical tool in the system of practical training of future doctors. Debriefing is a structured discussion of clinical or simulation experience, which is carried out after the training scenario in order to analyze actions, decisions and results. It is a key stage of simulation training, which provides a deep understanding of the experience gained during clinical simulations. У статті розглядається метод дебрифінгу як сучасний і ефективний педагогічний інструмент у системі практичної підготовки майбутніх лікарів. Дебрифінг – це структуроване обговорення клінічного або симуляційного досвіду, яке проводиться після навчального сценарію з метою аналізу дій, рішень і результатів. Він є ключовим етапом симуляційного навчання, що забезпечує глибоке осмислення отриманого досвіду під час клінічних симуляцій. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Перспективи та інновації науки (Серія «Психологія», Серія «Педагогіка», Серія «Медицина») | uk_UA |
dc.subject | debriefing | uk_UA |
dc.subject | simulation training | uk_UA |
dc.subject | clinical thinking | uk_UA |
dc.subject | medical education | uk_UA |
dc.subject | professional reflection | uk_UA |
dc.subject | medical student | uk_UA |
dc.subject | experiential learning | uk_UA |
dc.subject | psychological safety | uk_UA |
dc.subject | дебрифінг | uk_UA |
dc.subject | симуляційне навчання | uk_UA |
dc.subject | клінічне мислення | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна рефлексія | uk_UA |
dc.subject | студент-медик | uk_UA |
dc.subject | емпіричне навчання | uk_UA |
dc.subject | психологічна безпека | uk_UA |
dc.title | Debriefing method in practical training of medical students | uk_UA |
dc.title.alternative | Метод дебрифінгу в практичному навчанні студентів-медиків | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра соціальної медицини та ООЗ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Biduchak A._DEBRIEFING_en_2025_1883-1889.pdf | Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 8(54) 2025 | 588.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.