Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВівсянник, Володимир Васильович-
dc.contributor.authorАлєксєєва, Іванна Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-10-18T08:20:54Z-
dc.date.available2025-10-18T08:20:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВівсянник В. В., Алєксєєва І. І. Міждисциплінарна освіта у медичних університетах: інтеграція терапевтичних знань у навчальний процес : Modern Trends and Innovations in Education and Science : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. Рига : Baltija Publishing, 2025. С. 88–101.uk_UA
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.30525/978-9934-26-522-8-6-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27238-
dc.descriptionДжерело публікації: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції Modern Trends and Innovations in Education and Science, Riga: Baltija Publishing, 2025. С. 88–101.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається роль міждисциплінарної освіти в медичних університетах, зокрема інтеграція терапевтичних знань у навчальний процес. В умовах швидкого розвитку медицини та змін у суспільстві зростає потреба в лікарях, здатних ефективно комбінувати знання з різних дисциплін для комплексного лікування пацієнтів. Автори підкреслюють важливість зміни традиційних методів навчання та впровадження новітніх підходів, які сприяють розвитку критичного мислення та клінічного аналізу. Інтеграція терапевтичних дисциплін, таких як гастроентерологія, кардіологія, ендокринологія, з іншими спеціальностями дозволяє створювати комплексний підхід до лікування. Це сприяє розвитку навичок міждисциплінарної взаємодії, що є необхідним для ефективної роботи в команді. Стаття також досліджує значення терапевтичних дисциплін для клінічної медицини та роль міждисциплінарних кейсів у навчальних планах. Визначено, що інтеграція знань з різних областей медицини забезпечує не лише теоретичні знання, але й практичні навички для студентів. Крім того, підкреслюється важливість нових методів викладання, таких як симуляційне навчання та онлайн-платформи, які наближають студентів до реальних клінічних ситуацій. У результаті дослідження доведено, що міждисциплінарна освіта підвищує якість медичної підготовки та готує фахівців, здатних ефективно працювати в складних клінічних умовах.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherBaltija Publishing, Рига, Латвіяuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectміждисциплінарністьuk_UA
dc.subjectміждисциплінарністьuk_UA
dc.subjectінтеграція знаньuk_UA
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectсимуляційне навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальні технологіїuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleМіждисциплінарна освіта у медичних університетах: інтеграція терапевтичних знань у навчальний процесuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vivsiannyk_Alieksieieva_InterdisciplinaryEducation_ukr_2025.pdf388.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.