Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПечеряга, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorPecheriaha, S. V.-
dc.date.accessioned2025-10-14T07:54:50Z-
dc.date.available2025-10-14T07:54:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.otherORCID: 0000-0003-3884-9109-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/27215-
dc.descriptionМета статті - оцінка ефективності використання симуляційного навчання як інструменту формування клінічних навичок студентів у галузі акушерства та аналіз досвіду застосування симуляційного сценарію «Ведення фізіологічної вагітності» і його вплив на професійну підготовку здобувачів, включаючи іноземних студентів.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасних умовах трансформації медичної освіти, ключовим завданням є забезпечення якісної підготовки майбутніх лікарів, орієнтованої на розвиток клінічного мислення та практичних навичок, необхідних для ефективної й безпечної медичної допомоги. Однак обмежений доступ студентів до клінічної практики, етичні вимоги та побоювання пацієнтів щодо залучення у навчальний процес актуалізують необхідність нових підходів до професійної підготовки. У цьому контексті симуляційне навчання виявляється дієвим засобом, який дозволяє моделювати клінічні ситуації в безпечному та контрольованому середовищі, наближеному до реальних умов. Стаття висвітлює досвід впровадження симуляційного навчання у викладання акушерства в Буковинському державному медичному університеті, зокрема реалізацію симуляційного сценарію «Ведення фізіологічної вагітності». Детально описано структуру заняття, що включає три етапи – вступний (брифінг(, основний та завершальний (дебрифінг), а також особливості використання манекена «Noel» і стандартизованих пацієнтів для підвищення реалістичності освітнього процесу. Abstract. In the current context of transformation in medical education, a key objective is to ensure high-quality training of future physicians, focused on the development of clinical thinking and practical skills essential for effective and safe healthcare delivery. However, limited access to clinical practice, ethical requirements, and patients' concerns regarding involvement in the educational process highlight the need for new approaches to professional training. In this context, simulation-based learning proves to be an effective tool, enabling the modeling of clinical situations in a safe and controlled environment that closely resembles real-life conditions. The article presents the experience of implementing simulation-based learning in teaching obstetrics at Bukovinian State Medical University, particularly the simulation scenario "Management of Physiological Pregnancy." The structure of the class is described in detail, comprising three stages - introductory, main (briefing), and final (debriefing) - as well as the use of the "Noel" mannequin and standardized patients to enhance the realism of the educational process.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЖурнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), № 8(54), 2025. – С. 698–706.uk_UA
dc.subjectсимуляційне навчанняuk_UA
dc.subjectакушерствоuk_UA
dc.subjectпрактичні навичкиuk_UA
dc.subjectсимуляційний сценарійuk_UA
dc.subjectманекениuk_UA
dc.subjectстандартизований пацієнтuk_UA
dc.subjectsimulation-based learninguk_UA
dc.subjectobstetrics, practical skillsuk_UA
dc.subjectimulation scenariouk_UA
dc.subjectmannequins,uk_UA
dc.subjectstandardized patientuk_UA
dc.titleЗастосування клінічних сценаріїв у симуляційному навчанні для розвитку акушерських навичок студентівuk_UA
dc.title.alternativeApplication of Clinical Scenarios in Simulation-Based Learning for the Development of Students’ Obstetricuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті. Кафедра акушерства, гінекології та перинатології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pecheriaha S.V. Zastosuv.klinichn.stsenar._ukr_698-707_2025.pdf961.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.