Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/26995
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалушка, І.В.-
dc.contributor.authorЯрова, Н.І.-
dc.contributor.authorТрефаненко, І.В.-
dc.contributor.authorСоловйова, О.В.-
dc.contributor.authorШумко, Г.І.-
dc.date.accessioned2025-07-21T11:33:26Z-
dc.date.available2025-07-21T11:33:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationInnovations technologies in science and practice: Proc. of the VI Int. sci. and pract. Conf. (February 15-18, 2022, Haifa, Israel). Haifa, 2022. 588 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/26995-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherProceedings of the VI International Scientific and Practical Conferenceuk_UA
dc.titleАналіз психологічних чинників, які впливають на рівень навчання при дистанційному навчанніuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalushka I.V. ta in. Analiz_ukr_314-317_2022.pdf379.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.