Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/26671
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДікал, Мар'яна Вікторівна-
dc.contributor.authorТкачук, Світлана Сергіївна-
dc.contributor.authorЧернюх, Оксана Григорівна-
dc.contributor.authorКопчук, Тамара Григорівна-
dc.contributor.authorDikal, M.V.-
dc.contributor.authorTkachuk, S.S.-
dc.contributor.authorChernyukh, O.G.-
dc.contributor.authorKopchuk, T.G.-
dc.date.accessioned2025-06-12T07:33:40Z-
dc.date.available2025-06-12T07:33:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.otherDOI: 10.24061/1727-4338.XXIV.1.91.2025.17-
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.3:[378.4:61-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/26671-
dc.description.abstractМета роботи – проаналізувати ефективність змішаного навчання в контексті медичної освіти на рівні вищої школи шляхом дослідження впливу поєднання традиційних методів навчання з цифровими технологіями на якість засвоєння навчального матеріалу студентами, їхню мотивацію та розвиток навичок самостійного навчання. Висновки. Змішане навчання є перспективною парадигмою організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах, оскільки поєднує переваги традиційного та онлайн-навчання. Найбільш ефективними моделями визнано ротаційну модель та модель «Перевернутий клас», які сприяють оптимізації навчального процесу та підвищенню рівня засвоєння матеріалу. Успішне впровадження змішаного навчання вимагає розширеного використання цифрових платформ, адаптації навчальних програм та вдосконалення методичної підготовки викладачів. Подальші дослідження можуть бути зосереджені на розробці нових підходів до оцінювання знань студентів у контексті змішаного навчання. The aim – to analyse the effectiveness of blended teaching in the context of medical education at the higher education level by investigating the impact of combining traditional teaching methods with digital technologies on the quality of mastering by students, their motivation and development of independent learning skills. Conclusions. Blended teaching is a promising paradigm for organising the educational process in higher medical education institutions, as it combines the advantages of traditional and online learning. The most effective models are the rotational model and the ‘Flipped Classroom’ model, which help to optimise the learning process and increase the level of learning. Successful implementation of blended teaching requires the expanded use of digital platforms, adaptation of curricula, and improvement of teacher training. Further research could focus on developing new approaches to assessing students’ knowledge in the context of blended teaching.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКлінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал)uk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectротаційна модельuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectLMS-платформиuk_UA
dc.subjectсамостійна робота студентівuk_UA
dc.subjectblended teachinguk_UA
dc.subjectrotational modeluk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.subjectLMS platformsuk_UA
dc.subjectindependent work of studentsuk_UA
dc.titleСучасні підходи та перспективи змішаного навчання для студентів вищих медичних закладів освітиuk_UA
dc.title.alternativeModern approaches and prospects of blended teaching for students of higher medical education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Клінічна та експериментальна патологія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dikal M.V. ta in. Suchasni_ukr_112-116_2025.pdf339.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.