Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/24313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПисьменецька, І.Ю.-
dc.contributor.authorПелешенко, Г.Б.-
dc.contributor.authorЛебеденко, В.Ю.-
dc.coverage.temporal21 червня 2023 р.uk
dc.date.accessioned2024-03-21T10:46:12Z-
dc.date.available2024-03-21T10:46:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.isbn617-966-519-039-5-
dc.identifier.otherУДК 61:378.147:004:001.891.53-021.131-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/24313-
dc.description.abstractАнотація. Стаття присвячена використанню у медичній освіті віртуальних лабораторій, які дозволяють студентам отримати практичні навички без необхідності відвідувати фізичні лабораторії. Розглядаються основні переваги використання платформ Amrita, Labster та PraxiLabs, такі як можливість проведення експериментів без ризику для життя та здоров'я, доступність для студентів з усього світу та зручний режим роботи. Крім того, в статті висвітлюється особистий досвід використання цих платформ в освітньому процесі медичного ВИШу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherБуковинський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectвіртуальні лабораторіїuk_UA
dc.subjectVirtualLabsuk_UA
dc.subjectAmritauk_UA
dc.subjectLabsteruk_UA
dc.subjectPraxiLabsuk_UA
dc.titleПерспективи впровадження віртуальних лабораторій у вищу медичну освітуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.conferenceIII науково-практична інтернет-конференція «Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині»uk
dc.event.placeЧернівціuk
Розташовується у зібраннях:СЕКЦІЯ 7. Новітні освітні технології у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pys'menets'ka I.Yu., Peleshenko H.B._345-351.pdf208.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.