Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/2380
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанчук, Володимир Володимирович-
dc.contributor.authorЗахарчук, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorПішак, Василь Павлович-
dc.date.accessioned2012-06-28T20:01:23Z-
dc.date.available2012-06-28T20:01:23Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.issnУДК 582.28:615.322-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/2380-
dc.description.abstractВивчення теми «Гриби» є важливої складовою навчальної дисципліни «Фармацевтична ботаніка», що викладається студентам другого курс фармацевтичного факультету. Оскільки гриби є представники окремого царства живих організмів характеризуються відмінними від рослинних та тваринних об’єктів ознаками будови та життєдіяльності, вивчення цієї теми потребує окремо уваги та специфічних методичних підходів.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherКлінічна та експериментальна патологія. -Т. 10, №4 (38)ru_RU
dc.subjectфармацевтична ботанікаru_RU
dc.subjectгрибиru_RU
dc.subjectфармацевтична освітаru_RU
dc.titleМетодика вивчення будови, різноманітності та значення грибів на заняттях з фармацевтичної ботанікиru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра медичної біології та генетики

Файли цього матеріалу:
Немає файлів, що асоціюються з цим матеріалом.


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.