Науково-практична конференція з міжнародною участю "Медична симуляція – погляд в майбутнє (впровадження інноваційних технологій у вищу медичну освіту України)", 18 лютого 2022 р., м. Чернівці : [160] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 160
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Використання хірургічних тренажерів у навчальному процесі на прикладі моделі «Видалення ліпом»Іваніцький, А.В.
2022Досвід розробки та впровадження станції серцеволегеневої реанімації на об’єктивному структурованому клінічному іспитіНечитайло, О.Ю.
2022Застосування симуляційного сценарію у підготовці медиківМатляк, М.С.
2022Модель відділення стандартизованого пацієнта від ідеї до результатуЗагородня, К.А.
2022Досвід використання методики «Перевернутий клас» у навчальному процесі кафедри анестезіології та реаніматологіїНечитайло, О.Ю.
2022Симуляційне навчання в лапароскопічній хірургіїМельник, В.В.; Проняєв, Д.В.
2022Симуляція: навчальний ресурс для якісного лікування та підвищення безпеки пацієнтівОвчіннікова, Т.С.; Смандич, В.С.; Буряк, О.Г.; Лучик, Є.Р.; Сирбу, Н.П.; Маковський, В.О.
2022Застосування принципів гри «Мемо» при викладанні хірургічних дисциплінМоскалюк, О.П.
2022Сучасність та перспективи симуляційного навчанняЛаврів, Л.П.; Столяр, Д.Б.
2022Використання «Відділення стандартизованого пацієнта» в підготовці фахівців спеціальності «Сімейна медицина»Дучак, Д.М.; Смандич, В.С.; Буряк, О.Г.; Сокорська, В.О.; Райда, В.В.
2022Основні аспекти базового тренінгу для засвоєння лапароскопічних навичок здобувачами освіти на додипломному етапі навчанняГирла, Я.В.
2022Всесвітня пандемія COVID-19 та стратегія навчального процесу студентів випускних курсів медичних факультетівГресько, М.М.
2022Переваги сучасного симуляційного навчання для відпрацювання практичних навичок та маніпуляційКозловська, І.М.; Геруш, І.В.; Ходоровський, В.М.; Марусик, У.І.; Смандич, В.С.
2022Підготовка студентів до об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ-2) в умовах пандемії COVID-19 та дистанційного навчанняКоротун, О.П.; Білик, Г.А.
2022Досвід проведення занять акушерсько-гінекологічного циклу в межах дисципліни «Виробнича практика» студентів Буковинського державного медичного університетуОнопрієнко, М.Д.; Смандич, В.С.; Хухліна, О.С.; Мандрик, О.Є.; Сокорська, В.О.
2022Роль та використання симуляційних технологій у підвищенні професійної компетентності студентів на кафедрі пропедевтики внутрішніх хворобЛукашевич, І.В.
2022Компетентнісний підхід у навчальному процесі на базі симуляційного центруІващук, Сергій Іванович; Мишковський, Ю.М.; Косяченко, О.В.
2022Роль студентського наукового гуртка у симуляційному навчанніМарчук, Ю.Ф.; Андрійчук, Д.Р.; Марчук, О.Ф.; Марчук, Ф.Д.
2022Розвиток тьюторства при симуляційному центрі Буковинського державного медичного університетуЛакуста, І.І.
2022ОСКІ як структурна складова єдиного кваліфікаційного державного іспиту для випускників медичних ВНЗНебила, О.О.; Смандич, В.С.; Хухліна, О.С.; Мандрик, О.Є.; Лучик, Є.Р.; Маковський, В.О.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 160