Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/19482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМеленко, Світлана Романівна-
dc.contributor.authorMelenko, S.R.-
dc.date.accessioned2022-04-12T10:38:51Z-
dc.date.available2022-04-12T10:38:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 378.015.3:005.32-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/19482-
dc.description.abstractУ статті висвітлено набутий досвід та результати досліджень мотиваційних комплексів студентів-медиків і запропоновано методи покрашення результатів навчання. The article highlights the experience and outcomes of studies of motivational systems of medical students and proposed methods to improve learning outcomes.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМедична освіта (науково-практичний журнал)uk_UA
dc.titleМотивація – рушійний фактор навчального процесуuk_UA
dc.title.alternativeMotivation – moving factor of educational processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MedOsvita_2015_1_069.pdf675.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.