Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/19482
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Меленко, Світлана Романівна | - |
dc.contributor.author | Melenko, S.R. | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-12T10:38:51Z | - |
dc.date.available | 2022-04-12T10:38:51Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.015.3:005.32 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/19482 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено набутий досвід та результати досліджень мотиваційних комплексів студентів-медиків і запропоновано методи покрашення результатів навчання. The article highlights the experience and outcomes of studies of motivational systems of medical students and proposed methods to improve learning outcomes. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Медична освіта (науково-практичний журнал) | uk_UA |
dc.title | Мотивація – рушійний фактор навчального процесу | uk_UA |
dc.title.alternative | Motivation – moving factor of educational process | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MedOsvita_2015_1_069.pdf | 675.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.