Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/19470
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарвацька, Наталія Семенівна-
dc.contributor.authorСавка, Світлана Дмитрівна-
dc.date.accessioned2022-04-12T09:11:57Z-
dc.date.available2022-04-12T09:11:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 614-025-03-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/19470-
dc.description.abstractАнотація: Освітнє середовище має значний виховний, розвиваючий і повчальний потенціал на студентську молодь. Забезпечення високої якості навчання, професійне і особисте зростання, успішна професіоналізація після закінчення вузу не можлива без використання сучасних педагогічних технологій в поєднанні з інформаційно-освітнім середовищем, що забезпечує позитивну реакцію учнів і педагогів, позитивну динаміку сталого розвитку особистісного потенціалу всіх учасників освітнього процесу, а також підкріплення особистісних якостей і професійних компетенцій випускників вищих навчальних закладів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherProceedings of III International Scientific and Practical Conference "Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects" (29-31 August 2021, Berlin, Germany)uk_UA
dc.subjectосвітня мотиваціяuk_UA
dc.subjectпідвищення ефективності освітнього процесуuk_UA
dc.subjectмотиваційне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectпідвищення якості знань студентівuk_UA
dc.subjectпозитивна мотиваціяuk_UA
dc.titleМотиваційне освітнє середовище як фактор підвищення ефективності освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра нервових хвороб, психіатрії та медичної психології ім. С.М. Савенка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савка стаття Берлін 2.pdf337.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.