Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/1557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимофієва, Марина Пилипівна-
dc.date.accessioned2012-06-06T14:43:40Z-
dc.date.available2012-06-06T14:43:40Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.otherУДК 159.92:616-052.63-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/1557-
dc.description.abstractУ статті автор висвітлює теоретичні підходи у дослідженні проблеми формування Я-концепції як інтегральної складової психічного і психологічного здоров 'я студентів - випускників міських і сільських шкіл.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherВісник Прикарпатського університетуru_RU
dc.subjectЯ-концепціяru_RU
dc.subjectSelf-conceptru_RU
dc.subjectсамосвідомістьru_RU
dc.subjectconsciousnessru_RU
dc.subjectсамовизначенняru_RU
dc.subjectself-determinationru_RU
dc.subjectсамооцінкаru_RU
dc.subjectself-esteemru_RU
dc.subjectінноваційний освітній процесru_RU
dc.subjectinnovative educational processru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectadaptationru_RU
dc.subjectмодульно-розвивальна системаru_RU
dc.subjectmodule-developing systemru_RU
dc.subjectЯ-концепцияru_RU
dc.subjectсамосознаниеru_RU
dc.subjectсамоопределениеru_RU
dc.subjectсамооценкаru_RU
dc.subjectадаптацияru_RU
dc.titleТеоретичні засади проблеми формування я-концепції як складової психічного та психологічного здоров'я молодіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Немає файлів, що асоціюються з цим матеріалом.


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.