Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/14533
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСавка, І.Г.-
dc.contributor.authorГарас, М.Н.-
dc.date.accessioned2018-11-19T09:28:24Z-
dc.date.available2018-11-19T09:28:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/14533-
dc.description.abstractУ даний час дистанційне навчання все більше поширюється на різні ланки освітнього процесу. Цей тип навчання охоплює найбільшою мірою вищу освіту, підвищення кваліфікації різного рівня із використанням проблемно орієнтованих сучасних освітніх технологій. Основу освітнього процесу при дистанційному навчанні складає цілеспрямована і контрольована інтенсивна самостійна робота студента.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМат. навч.-метод. конф.: “Акт. пит. вищої мед. та фарм. освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології” (Чернівці, 18 квітня 2018 р). – Чернівці : БДМУ, 2018. – С. 434-435.ru_RU
dc.subjectКрок 2ru_RU
dc.titleЕфективність дистанційної підготовки випускників – громадян Індії до ліцензійних інтегрованих іспитів “Krok 2. Medicine” та MCIru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Тези. Кафедра судової медицини та медичного правознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
434-435.pdfтези431.11 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.