Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/14284
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБобкович, Катерина Олегівна-
dc.date.accessioned2018-10-01T09:27:37Z-
dc.date.available2018-10-01T09:27:37Z-
dc.date.issued2018-04-18-
dc.identifier.isbnISBN 978-966-967-528-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/14284-
dc.description.abstractДиференційоване використання різних форм кейс-методу дозволить оптимізувати викладання дисциплін терапевтичного профілю на всіх етапах навчання.ru_RU
dc.description.sponsorshipКафедра пропедевтики внутрішніх хворобru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherАктуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 18 квітня 2018 р.). Чернівці, 2018. – С. 32-33.ru_RU
dc.subjectкейс-методru_RU
dc.titleЕфективність кейс-методу в процесі викладання дисциплін терапевтичного профілюru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Тези. Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бобкович.pdf4.51 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.