Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/13949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСокольник, Сніжана Василівна-
dc.date.accessioned2018-06-25T08:24:49Z-
dc.date.available2018-06-25T08:24:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК [378.007.2]-
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/13949-
dc.description.abstractПроведено оцінку лекції як неімітаційного методу активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів медичних вищих навчальних закладів. Виділено психолого-педагогічні вимоги до проведення лекцій. Проаналізовано результати анкетування викладачів та студентів щодо ефективності та впровадження нових форм подачі лекційного матеріалу.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherКлінічна та експериментальна патологіяru_RU
dc.subjectлекційний методru_RU
dc.subjectвищі медичні навчальні закладиru_RU
dc.subjectоцінка різних форм лекційru_RU
dc.subjectлекционный методru_RU
dc.subjectвысшие медицинские учебные заведенияru_RU
dc.subjectоценка различных форм лекцийru_RU
dc.subjectlecture methodru_RU
dc.subjecthigher medical educational establishmentsru_RU
dc.subjectestimation of different forms of lecturesru_RU
dc.titleЛекційний метод навчання в системі фахової підготовки студентів медичного навчального закладуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
45.pdf216.9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.