Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/13949Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сокольник, Сніжана Василівна | - |
| dc.date.accessioned | 2018-06-25T08:24:49Z | - |
| dc.date.available | 2018-06-25T08:24:49Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.other | УДК [378.007.2] | - |
| dc.identifier.uri | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/13949 | - |
| dc.description.abstract | Проведено оцінку лекції як неімітаційного методу активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів медичних вищих навчальних закладів. Виділено психолого-педагогічні вимоги до проведення лекцій. Проаналізовано результати анкетування викладачів та студентів щодо ефективності та впровадження нових форм подачі лекційного матеріалу. | ru_RU |
| dc.language.iso | other | ru_RU |
| dc.publisher | Клінічна та експериментальна патологія | ru_RU |
| dc.subject | лекційний метод | ru_RU |
| dc.subject | вищі медичні навчальні заклади | ru_RU |
| dc.subject | оцінка різних форм лекцій | ru_RU |
| dc.subject | лекционный метод | ru_RU |
| dc.subject | высшие медицинские учебные заведения | ru_RU |
| dc.subject | оценка различных форм лекций | ru_RU |
| dc.subject | lecture method | ru_RU |
| dc.subject | higher medical educational establishments | ru_RU |
| dc.subject | estimation of different forms of lectures | ru_RU |
| dc.title | Лекційний метод навчання в системі фахової підготовки студентів медичного навчального закладу | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 45.pdf | 216.9 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
