Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/13207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBoreiko, L.D.
dc.contributor.authorPlesh, I. A.
dc.contributor.authorКshanovska, А.I
dc.contributor.authorYurnyuk, S.V.
dc.contributor.authorSenyuk, B.P.
dc.date.accessioned2017-10-25T11:48:42Z
dc.date.available2017-10-25T11:48:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/13207
dc.description.abstractThe article highlights the experience of teaching the disciplines of the therapeutic profile at the department of care of patients and the higher nursing education to future laboratory assistants for the credit transfer system.ru_RU
dc.language.isoen_USru_RU
dc.publisherOSIĄGNIĘĆ AKADEMICKICH. TEORIA. PRAKTIKA.2017, ст. 17-20.ru_RU
dc.subjectlaboratory diagnosticsru_RU
dc.subjectbachelorru_RU
dc.subjectcare for patientsru_RU
dc.subjectinternal medicineru_RU
dc.titleFEATURES OF TEACHING THERAPEUTIC DISCIPLINES TO STUDENTS OF THE TRAINING DIRECTION “LABORATORY DIAGNOSTICS” OF THE EDUCATIONAL LEVEL “BACHELOR”ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра догляду за хворими та вищої медсестринської освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
68_01-17-20.pdf171.93 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.